Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana
Telefon: 031 692 524

TERJATVE

V ponudbi upravljanja terjatev nudimo storitve:

Naše podjetje vam storitve upravljanja s terjatvami zagotavlja na najvišji strokovni ravni. Kot eno naših največjih prednosti poudarjamo transparentnost poslovanja, kar pomeni, da so vsi postopki izvršeni na prijazen, vendar strokoven način, ki se ravna v skladu z obvezujočimi zakoni.

S profesionalnim pristopom se bomo pogovorili z vašim dolžnikom in skušali doseči optimalni sporazumni dogovor. Po navadi že kontaktiranje dolžnika s strani profesionalnega podjetja za izterjavo doseže ustrezen psihološki učinek.

Vse, kar morate storiti, je to, da nam posredujete izpis odprtih postavk in seznam vaših dolžnikov. Za nadaljnji potek postopkov in izterjavo dolgov poskrbimo mi.

Izpolnite obrazec za posredovanje podatkov!

 

Kaj zajema izvensodna izterjava?

– obdelavo dobljenih podatkov,
– obračun zakonitih zamudnih obresti,
– pisne pozive za plačilo zapadlih terjatev,
– telefonske pozive za plačilo zapadlih terjatev,
– osebni obisk dolžnika, v kolikor je to potrebno,
– skrb, da terjatev ne zapade v zastaralnem roku,
– preverbo, ali je vložitev tožbe oziroma zahteve za izvršbo primeren postopek glede na gmotno stanje dolžnika in morebitni drugi ukrepi v dogovoru z upnikom,
– sprotno pisno in ustno obveščanje upnika o poteku izterjave in stanju odprtih terjatev,
– priprava poročil o teku postopka.

Cilj sodne izvršbe je plačilo in izterjava odprtih terjatev po pravni poti.

Celoten postopek vodimo predstavniki podjetja Infocenter v sodelovanju s pooblaščeno odvetniško družbo, ki poskrbi, da sodna izterjava poteka nemoteno in v skladu z zastavljenim ciljem.

Dodatna prednost storitve je, da vam ni potrebno kriti stroškov odvetnika.

 

Kaj zajema sodna izvršba?

– Naredimo poizvedbo, ali je primerno vložiti predlog za izvršbo in na katero izvršilno sredstvo,
– pripravimo predlog za izvršbo (e-izvršba),
– poskrbimo za celoten postopek in namesto vas vložimo predlog za izvršbo,+
– v kolikor dolžnik ugovarja, strokovno uredimo celotno korespondenco s sodiščem, dopolnitve sklepov sodišča, poizvedbe o dolžnikovem premoženju, zaposlitvi, nepremičninah, računih, prebivališču itd.,
– poskrbimo za odlog, utesnitev, umik ter druga dejanja v postopku,
– učinkovito vodimo nadaljevanje postopkov po pravnomočnih sodbah ter vas zastopamo na sodišču,
– ves čas vas seznanjamo s potekom postopkov,
– pripravimo poročilo o poteku postopka, trenutnem stanju izterjave in informacije, kdaj bo izvedeno plačilo terjatev.

Imate težave z izterjavo vaših terjatev in ne veste, na kakšen način bi se izterjave lotili in tako prišli do pošteno zasluženega plačila?

Profesionalno svetovanje pri izterjavi vam bo pomagalo uvideti dodatne rešitve, naši strokovnjaki pa bodo z vami delili tudi številne dragocene nasvete, ki bodo pripomogli k uspešnim razrešitvam.

Zagotavljamo vam popolno fleksibilnost, saj se lahko dogovorimo za obliko svetovanja, ki vam najbolj ustreza, hitro odzivnost, saj boste odgovore prejeli najkasneje v 24-ih urah, ter strokovno pomoč, ki jo zagotavljamo na podlagi dolgoletnih izkušenj in visoke izobraženosti naših kadrov.

 

Svetovanje pri izterjavi obsega storitve:

Osebno svetovanje po elektronski pošti – na podlagi vaše pojasnitve okoliščin pripravimo odgovore in rešitve za vaše težave. Zagotavljamo vam maksimalno odzivnost in vam odgovore posredujemo v 24-ih urah.
Osebno svetovanje po telefonu – v kolikor bi se želeli o vaši situaciji pogovoriti, vam zagotavljamo osebno svetovanje po telefonu, s pomočjo katerega boste prejeli takojšnje odgovore na vaša vprašanja.
Individualno svetovanje – odločite se lahko tudi za individualni sestanek in se oglasite na našem sedežu, kjer se bomo pogovorili o vaših okoliščinah, vam odgovorili na vsa vprašanja ter poiskali ugodne rešitve.

Izobraževanje izvajajo naši strokovnjaki, ki imajo dolgoletne izkušnje in ogromno znanja s področja izterjave. Zagotovili vam bomo učinkovito učenje na primerih iz prakse ter potek predavanja prilagodili tudi vašim individualnim potrebam in zanimanjem.

Dodana vrednost, ki jo s pomočjo izobraževanja pridobite, je neprecenljiva, saj boste lahko prevzeli popoln nadzor nad vašim poslovanjem, spoznali številne skrivnosti in uporabne prijeme, ki vam bodo bistveno olajšali upravljanje s terjatvami ter hkrati dobili možnost, da s pomočjo strokovnega svetovanja razrešite trenutne težave.

Odločite se lahko bodisi za individualno izobraževanje bodisi se udeležite katerega izmed naših seminarjev oziroma se dogovorimo za izvedbo seminarja in usposabljanje vaših zaposlenih na sedežu vašega podjetja.

Pri podjetju Infocenter vam lahko zagotovimo strokovno svetovanje in namesto vas vložimo elektronsko izvršbo. Vse potrebno za vložitev predloga izvršbe uredimo v roku 24 ur (ali prej) in poskrbimo, da celoten postopek poteka hitro in strokovno. Elektronska izvršba omogoča hitrost in transparentnost, mi pa poskrbimo za popolno vloženo vlogo in ostale spremljevalne elemente, ki vplivajo na končne rezultate.

Poleg izvedbe zahtevanega postopka za vložitev e-izvršbe vam s pomočjo izkušenih pravnikov zagotovimo tudi strokovno in kvalitetno svetovanje ter vas opozorimo na možne ovire oziroma vam podamo napotke, ki bodo zagotovili uspešen sklep o izvršbi.

*po navedbah COVL – v praksi največ 7 dni

 

Kako poteka postopek:

  • 1. izpolnite obrazec – klik
  • 2. mi vložimo predlog za izvršbo
  • 3. pošljemo vam sklic za plačilo sodne takse
  • 4. v roku dveh dni* prejmete sklep o izvršbi

Vse to le za 22 EUR + DDV, hkrati pa ob realiziranem sklepu dobite povrnjeno tudi sodno takso!

Za vas lahko na podlagi Zakona o izvršbi in zavarovanju, Zakona o odvetništvu ter na podlagi Zakona o detektivski dejavnosti opravimo naslednje poizvedbe:

– Osebni podatki (EMŠO, davčna številka)
– Naslov dejanskega prebivališča
– Podatki o zaposlitvi
– O premičninah in nepremičninah v dolžnikovi lasti
– Lastništvo motornih vozil
– Številka transakcijskega računa
– Nematerializirani vrednostni papirji, itd.